• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Matrjoškad tõid oodatud arvu fänne

    Matrjoškakampaania klipid täitsid eesmärgi ja võeti maha ainult vastuokslike reaktsioonid pärast, ütles  EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Katrin Aunpu.

    Videod võeti maha möödunud reedel, päev pärast Äripäeva teemaveebis Best Marketing ilmunud taunivat arvamusartiklit “Welcome to Estonia – not SO positively surprising?”
    Millisele inimesele on tänavune Vene kampaania suunatud? Venemaa sihtturu kampaania on suunatud noorele, aktiivsele reisihuviga inimesele. Seniste tulemuste kohaselt on see sihtrühma hästi kõnetanud.
    Milliseid kanaleid kampaania hõlmab? Kampaania osad on fännimäng sotsiaalmeedias, raadio- ja bännerreklaam, klipid sotsiaalmeedias.
    Kust pärineb kampaania idee? Kampaania loomisel tehti koostööd Venemaa partneritega, näiteks tehti turuanalüüs sihtgrupis.
    Kampaania algas 11. novembril ja senine tagasiside Venemaalt on olnud positiivne.
    Millised on olnud tulemused? Oleme kampaaniaga kasvatanud VisitEstonia.com Venemaa sihtturu Facebooki lehe fännide arvu kolm korda, 4441 inimeselt­­ 13 443-le. See ületab kampaania eesmärki jõuda 10 000 sõbrani. Sellega oleme, kui vaadata kõigi Eesti sihtturgude lõikes, juba saavutanud kõige suurema fänniarvuga Facebooki konto. Seni oli sihtriikidest suurim Soome turu konto 12 963 fänniga.
    Kampaaniamäng “Mina ja 75 sõpra Eestisse” on kaasanud pea 230 000 inimest.
    Miks siis laulvate matrjoškadega klipid YouTube'ist maha võtsite? Ehkki kampaania senised numbrilised eesmärgid on täidetud ja klipid täitsid eesmärki, otsustasime vastuokslikke emotsioone tekitanud sotsiaalmeedia klippe edasi mitte näidata. Kampaania jätkub teistes kanalites, seda enam, et klipid olid vaid üks element tervikus.
    Kui palju matrjoškadega reklaamklipid maksma läksid? ­Videote tootmine maksis 27 8000 eurot.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Auhinnatud personalijuht: mida kaasa pakkida 2021. tööaastast?
Tööaasta 2021 on andnud nõnda korraliku kogemustepagasi, et tasub mõelda, mis jätta sisse ka 2022. aastaks ning mis mitte, kirjutab Elisa personalivaldkonna juht, 2019. aastal Eesti mõjukaimaks personalijuhiks valitud Kaija Teemägi.
Tööaasta 2021 on andnud nõnda korraliku kogemustepagasi, et tasub mõelda, mis jätta sisse ka 2022. aastaks ning mis mitte, kirjutab Elisa personalivaldkonna juht, 2019. aastal Eesti mõjukaimaks personalijuhiks valitud Kaija Teemägi.
Bitcoini hind kolistas veel allapoole
Bitcoini hind langes laupäeva esimestel tundidel ligikaudu 10 protsenti, pikendades karuturul olemist, vahendab CNBC.
Bitcoini hind langes laupäeva esimestel tundidel ligikaudu 10 protsenti, pikendades karuturul olemist, vahendab CNBC.
Venelaste sotsiaalmeediaplatvorm läks riigi kontrolli alla
Venemaa suurim sotsiaalmeediavõrgustik VKontakte liikus sealse riikliku kontrolli alla, kui pärast mitut tehingut liikus suurosalus riigifirma Gazpromiga seotud ettevõtete kätte, vahendab Financial Times.
Venemaa suurim sotsiaalmeediavõrgustik VKontakte liikus sealse riikliku kontrolli alla, kui pärast mitut tehingut liikus suurosalus riigifirma Gazpromiga seotud ettevõtete kätte, vahendab Financial Times.
Kinnisvarabüroo: novembris olid Tallinna korteriturul rekordilised nii hind kui tehingute koguarv
Novembris Tallinnas müüdud korterite keskmine ruutmeetri hind tõusis rekordilise 2452 euroni, mis on 3% võrra suurem oktoobriga võrreldes. Kokku müüdi Tallinnas 1098 korterit, mis on viimase 15 aasta suurim tehingute arv, teatas kinnisvarabüroo 1Partner pressiteate vahendusel.
Novembris Tallinnas müüdud korterite keskmine ruutmeetri hind tõusis rekordilise 2452 euroni, mis on 3% võrra suurem oktoobriga võrreldes. Kokku müüdi Tallinnas 1098 korterit, mis on viimase 15 aasta suurim tehingute arv, teatas kinnisvarabüroo 1Partner pressiteate vahendusel.