• OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,02%6 448,56
  • DOW 300,06%44 971,13
  • Nasdaq −0,07%21 607,33
  • FTSE 1000,03%9 141,45
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−0,21%296,58
  • OMX Riga1,45%916,69
  • OMX Tallinn−0,96%2 016,79
  • OMX Vilnius−0,02%1 217,69
  • S&P 500−0,02%6 448,56
  • DOW 300,06%44 971,13
  • Nasdaq −0,07%21 607,33
  • FTSE 1000,03%9 141,45
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 16.09.14, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLK lubab odavamat parvlaevaliiklust

AS Saaremaa Laevakompanii tütarettevõte Väinamere Liinid OÜ esitas suursaarte ja mandrivahelise parvlaevateenuse riigihanke pakkumuse, mille järgi peaksid riigi kulud laevaliikluse korraldamisel varasemaga võrreldes vähenema.
Saarte Hääl kirjutab, et Saaremaa Laevakompanii (SLK) juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul suurendavad hanke kogumahtu vaid investeeringud neljanda uue parvlaeva ehitusse ja ekspluatatsiooni, riigi tellimuse mahu kasv ning uuest aastast kehtima hakkav kõrgem kütuseaktsiisi määr.
“Varasemaga võrreldes soodsama pakkumise tegi võimalikuks asjaolu, et senisel lepinguperioodil on SLK kasutusele võtnud kolm uut parvlaeva, mille ekspluatatsioonikulud on väiksemad, kui olid vanadel praamidel,” selgitas Rihvk Saarte Häälele.
Ta lisas, et kuigi seni kehtinud lepingu alusel oli SLK-l kohustus välja vahetada vaid üks parvlaev, on SLK lepinguperioodil soetanud koguni kolm uut parvlaeva, mis on kaasa toonud nii opereerimiskulude kokkuhoiu kui ka hüppelise kasvu reisijateveo kvaliteedis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium teatas, et hankele tuli üks pakkumus. Vastavalt seadusele alustab ministeerium senise operaatori Väinamere Liinid OÜ esitatud pakkumuse kvalifitseerimist, vastavaks tunnistamist ja hindamist.
Avaliku liiniveo järgmine periood algab 1. oktoobrist 2016 ja lepingu kestus on 10 aastat.
Autor: 1321-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele