Rootsi turundus- ja tehnoloogiafirma DigitasLBi analüütik Nicholas Bean tõi tänasel Best Marketingi konverentsil „Sotsiaalmeedia parimad praktikad“ ühe suurepärase näitena kiirest sotsiaalmeedia kasutamisest Oreo juhtumi 2013. aasta Super Bowli ajal.

- Tehnoloogiaanalüütik Nicholas Bean BestMarketingi konverentsil.
- Foto: Raul Mee
Hiiglaslik küpsisetootja Oreo kasutas osavalt ära Super Bowli ajal tekkinud 34 minuti pikkust elektrikatkestust ning säutsus kiiresti „You can still dunk in the dark“. Ehk küpsiseid on võimalik süüa ka pimedas.
Oreol oli sel ajal Twitteris 69 000 jälgijat, see tviit muutus kiiresti populaarseks ning sai lõpuks üle 3 miljoni näitamise. Nicholas Bean rõhutas, et tavaliselt on selline reaalajas turundus väga kallis. Oreo säutsuga tegeles 15 inimest, kelle tund maksab keskmiselt 150 eurot.
Kokkuvõttes läks kiire küpsisetviidi näitamine tuhande inimese kohta maksma 12,74 eurot. See on väga hea tulemus, enamasti on selline turundus palju kallim, märkis Bean.
Power out? No problem.
pic.twitter.com/dnQ7pOgC— Oreo Cookie (@Oreo)
February 4, 2013
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!