• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 03.08.15, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika e-poe müük kasvab jõudsalt

Baltika teatas oma juulikuu müügi, mis kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2 protsendi võrra 5,049 miljoni euroni.
Baltika müügitulu kasvas
  • Baltika müügitulu kasvas
  • Foto: Raul Mee, Äripäev
Jaemüük suurenes Eestis 19 protsenti, Lätis 1 protsendi ja kogu Baltikumis 8 protsenti. Leedus vähenes jaemüük 2 protsendi võrra.
Venemaal vähenes müük rublades 15 protsenti. Eurodesse ümber arvestades kukkus müük aga 39 protsenti. Suuresti on eurodes müüki vähendanud seega rubla odavnemine eurosse. Müügipind vähenes Venemaal 24 protsenti.
Baltika konsolideeritud jaemüük oli juulis 4,566 miljonit eurot – võrreldes eelmise aasta sama perioodiga oli kasv 1 protsent.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Juuli lõpu seisuga oli ettevõttel kokku 131 kauplust, mille hulgas on ka 27 frantsiisipoodi erinevates riikides. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 2 protsenti.
Hulgimüük kukkus 3 protsenti. Suure kasvu tegi aga e-poe müük – kokku müüs Baltika interneti kaudu 273 protsenti rohkem tooteid.
Seitsme kuu kokkuvõttes ulatus kogu müügitulu 30,55 miljoni euroni, mis tähendab eelmise aastaga võrreldes 1,5protsendilist kasvu. Jaemüük kasvas Baltikumis 4 protsenti, aga langes kokkuvõttes 3 protsenti 26 800 euroni. Hulgimüük oli 3,12 miljonit eurot (+44 protsenti) ja e-poe müük 0,573 miljonit eurot (+249 protsenti).

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 6 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele