• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 03.08.15, 12:01

Baltika e-poe müük kasvab jõudsalt

Baltika teatas oma juulikuu müügi, mis kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2 protsendi võrra 5,049 miljoni euroni.
Baltika müügitulu kasvas
  • Baltika müügitulu kasvas Foto: Raul Mee, Äripäev
Jaemüük suurenes Eestis 19 protsenti, Lätis 1 protsendi ja kogu Baltikumis 8 protsenti. Leedus vähenes jaemüük 2 protsendi võrra.
Venemaal vähenes müük rublades 15 protsenti. Eurodesse ümber arvestades kukkus müük aga 39 protsenti. Suuresti on eurodes müüki vähendanud seega rubla odavnemine eurosse. Müügipind vähenes Venemaal 24 protsenti.
Baltika konsolideeritud jaemüük oli juulis 4,566 miljonit eurot – võrreldes eelmise aasta sama perioodiga oli kasv 1 protsent.
Juuli lõpu seisuga oli ettevõttel kokku 131 kauplust, mille hulgas on ka 27 frantsiisipoodi erinevates riikides. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind vähenes eelmise aasta juuliga võrreldes 2 protsenti.
Hulgimüük kukkus 3 protsenti. Suure kasvu tegi aga e-poe müük – kokku müüs Baltika interneti kaudu 273 protsenti rohkem tooteid.
Seitsme kuu kokkuvõttes ulatus kogu müügitulu 30,55 miljoni euroni, mis tähendab eelmise aastaga võrreldes 1,5protsendilist kasvu. Jaemüük kasvas Baltikumis 4 protsenti, aga langes kokkuvõttes 3 protsenti 26 800 euroni. Hulgimüük oli 3,12 miljonit eurot (+44 protsenti) ja e-poe müük 0,573 miljonit eurot (+249 protsenti).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele