Takko kaubamärki esindav rõivamüüja TK-Fashion tõstis nii käivet kui kasumit kolmandiku võrra.
- raha Foto: PantherMedia/Scanpix
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et rõivaste jaemüügiga tegeleva TK-Fashion OÜ müügitulu suurenes 2016. aastal (võrreldes eelneva aastaga) 31 protsenti 6,97 miljoni euroni. Ärikasum kasvas 88 394 euro võrra 381 624 euroni (+30 protsenti).
Ettevõttes töötas 2016. aastal keskmiselt 61 inimest, võrreldes eelneva aastaga töötajate arv ei muutunud. Käive töötaja kohta kasvas 31 protsenti 114 211 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 30 protsenti 810,9 euroni kuus.
„Tulevikus jälgib ettevõte makromajanduslikke arenguid. Hetkel hindame nende mõju firma tulemustele madalaks. Konkurents on samas oluliselt tugevnenud, mis kindlasti peegeldub järgmiste perioodide tulemustes,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes.
TK-Fashion OÜ esindab Takko kaubamärki Eestis. Ettevõtte emafirma on Saksamaa ettevõte Takko Fashion AT Vermögensverwaltungs GmbH. 2016. aastal ettevõte Eestist dividende ei võtnud. 2015. aastal võeti dividende 965 420 eurot.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi
valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.