Eesti Gaas esitles Lätis, Leedus ja Soomes kasutusele võetavat uut brändi Elenger, millega proovib Infortari omanduses olev energiaettevõte müüa kolme aasta pärast Põhja-Balti turul ligikaudu miljard kuupmeetrit gaasi.

- Eesti Gaasi juhid (alates vasakult) Ants Noot, Ain Hanschmidt, ja Kalev Reiljan usuvad, et ettevõte suudab Baltimaade ja Soome turu gaasinõudlusest täita vähemalt kuuendiku
- Foto: Liis Treimann
„Kui Tallink teenib rahavoogusid põhiliselt suvel, siis Eesti Gaas põhiliselt talvel,“ kirjeldas Infortari üks omanikke Ain Hanschmidt naljatledes ettevõtte teenimisvõimalusi. Kuigi Tallinki tulemused pole nii roosilised, siis Hanschmidt märkis, et Eesti Gaasi teenuste arendamisel ei arvestata Tallinki võimaliku käibe langusega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ärikeskkonnas, kus kulud kasvavad ja ostujõud on surve all, peab iga ettevõtja otsima viise teha oma tooted ja teenused kliendile kättesaadavamaks. Kuidas seda teha? Placet Järelmaks pakub erakordset lahendust: igal e-poel on nüüd võimalik pakkuda oma klientidele võimalust tasuda kauba või teenuse eest kuni kuue kuu jooksul ja seda täiesti 0% lisakuluga!