• OMX Baltic−0,15%293,86
  • OMX Riga−0,63%910,57
  • OMX Tallinn−0,7%1 964,49
  • OMX Vilnius−0,08%1 232,87
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,06%9 201,05
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,46
  • OMX Baltic−0,15%293,86
  • OMX Riga−0,63%910,57
  • OMX Tallinn−0,7%1 964,49
  • OMX Vilnius−0,08%1 232,87
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,06%9 201,05
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,46
  • 13.05.19, 18:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Gaas siseneb uue nime all Soome gaasiturule

Eesti Gaas esitles Lätis, Leedus ja Soomes kasutusele võetavat uut brändi Elenger, millega proovib Infortari omanduses olev energiaettevõte müüa kolme aasta pärast Põhja-Balti turul ligikaudu miljard kuupmeetrit gaasi.
Eesti Gaasi juhid (alates vasakult) Ants Noot, Ain Hanschmidt, ja Kalev Reiljan usuvad, et ettevõte suudab Baltimaade ja Soome turu gaasinõudlusest täita vähemalt kuuendiku
  • Eesti Gaasi juhid (alates vasakult) Ants Noot, Ain Hanschmidt, ja Kalev Reiljan usuvad, et ettevõte suudab Baltimaade ja Soome turu gaasinõudlusest täita vähemalt kuuendiku
  • Foto: Liis Treimann
„Kui Tallink teenib rahavoogusid põhiliselt suvel, siis Eesti Gaas põhiliselt talvel,“ kirjeldas Infortari üks omanikke Ain Hanschmidt naljatledes ettevõtte teenimisvõimalusi. Kuigi Tallinki tulemused pole nii roosilised, siis Hanschmidt märkis, et Eesti Gaasi teenuste arendamisel ei arvestata Tallinki võimaliku käibe langusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele