• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,23%47 686,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−1,23%47 686,08
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 28.02.20, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äkki miljonite juutuuberite lemmikuks saanud Eesti muusik ootab lepingut USA plaadifirmaga

Gaselli Kongressil esinenud helilooja ja muusik Sven Lõhmus rääkis, et paar aastat tagasi hakkas tema kümme aastat tagasi loodud laul “Rockefeller Street” USAs ootamatult ja väga rajult YouTube’s oma elu elama ning sealt jõudis see ka üle terve USA tuntud koomikute telesaatesse.
Noorena tahtsin ma tegelikult saada võidusõitjaks ja mitte tegeleda sellise tiluliluga, aga siin ma nüüd olen, rääkis edukas poplugude looja Sven Lõhmus Gaselli Kongressil.
  • Noorena tahtsin ma tegelikult saada võidusõitjaks ja mitte tegeleda sellise tiluliluga, aga siin ma nüüd olen, rääkis edukas poplugude looja Sven Lõhmus Gaselli Kongressil.
  • Foto: Raul Mee
“Tänaseks on lool “Rockefeller Street” miljoneid ja miljoneid kuulamisi-vaatamisi ja need numbrid teevad sellest laulust kõige enam kuulatud ja mängitud Eesti muusikapala maailmas. Elus on kõik juhuslik ja subjektiivne,” ütles Lõhmus ning lisas, et Eesti muusika suurim staar läbi aegade välismaal on Arvo Pärt, tema on maailmas tipus ning Lõhmuse enda ülimaks unistuseks on koos Pärdiga kunagi muusikat luua.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele