• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,14%6 606,06
  • DOW 30−0,33%45 730,63
  • Nasdaq −0,08%22 331,44
  • FTSE 100−0,78%9 204,43
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,14%6 606,06
  • DOW 30−0,33%45 730,63
  • Nasdaq −0,08%22 331,44
  • FTSE 100−0,78%9 204,43
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,5
  • 11.04.20, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis muutis e-kaubandusele ülemineku vältimatuks

Kaupmehed võrdlevad viimaste nädalate olukorda kaubanduses jõuludega, milleks tavaliselt kuid ette valmistutakse, vahendas aruteluringi SPUNK korraldaja.
Virtuaalses kaubandusteemalises aruteluringis vestlesid (vasakult) moderaator Lehari Kaustel, Selveri juhatuse liige Kristi Lomp, Cleveroni asutaja ja juht Arno Kütt, Bolt Foodi müügijuht Eestis Nikolai Zenevitsh ja Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Virtuaalses kaubandusteemalises aruteluringis vestlesid (vasakult) moderaator Lehari Kaustel, Selveri juhatuse liige Kristi Lomp, Cleveroni asutaja ja juht Arno Kütt, Bolt Foodi müügijuht Eestis Nikolai Zenevitsh ja Eesti E-Kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Foto: SPUNK
Eile Kultuurikatlas virtuaalses aruteluringis osalenud Selveri, Bolt Foodi, Cleveroni ja E-Kaubanduse Liidu esindajad kinnitasid ühiselt, et kaubanduses kriisi üle elamiseks on e-kaubandusele üleminek vältimatu ning on juba praegu muutunud pigem normiks kui mugavusteenuseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele