• OMX Baltic0,35%292,39
  • OMX Riga0,53%915,81
  • OMX Tallinn0,12%1 911,8
  • OMX Vilnius0,17%1 262,66
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,28%9 749,31
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,55
  • OMX Baltic0,35%292,39
  • OMX Riga0,53%915,81
  • OMX Tallinn0,12%1 911,8
  • OMX Vilnius0,17%1 262,66
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,28%9 749,31
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,55
  • 13.04.21, 08:48

Toidukaupade e-ostjaskond kasvas pea kahekordseks

Viimase poole aastaga on toidukaupade e-ostjaskond kasvanud 77 protsenti. Kui augustis oli viimase kuu jooksul e-poodidest toidukaupu ostnud 8 protsenti 15–74aastasest elanikkonnast, siis märtsi algul ulatus see juba 13 protsendini, selgub Kantar Emori värskest uuringust.
Toidukaupade e-turu kindel liider on e-Selver, omades kolmandikku turuosa.
  • Toidukaupade e-turu kindel liider on e-Selver, omades kolmandikku turuosa.
  • Foto: Liis Treimann
Võrreldes elanikkonna tervikpildiga on toidukaupade e-ostjate seas enam naisi, alla 40-aastaseid inimesi, Tallinna ja Harjumaa elanikke ning lastega perede esindajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 11:00
Küberturvalisus ei alga IT-st, vaid juhtkonnast
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele