Koroonavaktsiini kampaania oleks tulnud senisest teha teisiti, leiab meediaekspert Heily Aavik.Foto: Liis Treimann

Meediaekspert pritsib kriitikat vaktsineerimiskampaania pihta

Jaga lugu:

Kui sotsiaalministeeriumi teatel on COVID-19 vastase vaktsineerimise kampaania viimaste aastate üks kõige keerulisem kommunikatsiooniväljakutse, siis reklaamiagentuuri La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik väljendab selgelt pahameelt.

Aavik ütles Äripäeva teemaveebile Best Marketing, et suurem osa igapäevaselt tööl käivatest inimestest vanuse järgi ei kuulu riskirühma, ei ole eesliini töötajad ning neid praegu veel ei vaktsineerita. Tema sõnul on enamus ettevõtteid tõenäoliselt nõus tasuma ise töötajate vaktsineerimisega seotud kulud, "kuid mida ei ole, on vaktsiin".
"Arusaamatuks jääb, milleks on vaja nii laiaulatuslikku kampaaniat, kui toodet, mida reklaamitakse, lihtsalt ei ole?" kritiseeris reklaamiagentuuri juht.
Aaviku sõnul oleks vaktsineerimiskampaania pidanud keskenduma esimeses etapis vaktsineerimise üldkorraldusele, teavitamisele ja kodaniku abistamisele. Ta lisas, et kodanikud ja ettevõtjad ootavad selgeid ja konkreetseid sõnumeid, millal, keda ja kus vaktsineeritakse ning mida peab kodanik ja ettevõtja tegema, et saada ennast ja oma töötajad vaktsineeritud. "Kui siis tõesti selgub, et vaktsiinid seisavad ja vaktsineerijaid napib, siis alles võiks käimasoleva lahenduse käiku lasta," lausus ta.
Kuidas selgitas vaktsineerimiskampaania tagamaid sotsiaalministeeriumi kommunikatsioonijuht Oskar Lepik ja ministeeriumiga koos töötanud ettevõtted, saab lugeda pikemalt Best Marketingist.

Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Apple'i piirangud kukutavad sotsiaalmeedia aktsiaid
Snapchati emafirma Snapi aktsia kukkus NYSE börsil üle 25 protsendi, kui selgus, millise mõjuga on Apple'i uus privaatsuspoliitika. Languses on ka teiste sotsiaalmeediaettevõtete aktsiad.
Snapchati emafirma Snapi aktsia kukkus NYSE börsil üle 25 protsendi, kui selgus, millise mõjuga on Apple'i uus privaatsuspoliitika. Languses on ka teiste sotsiaalmeediaettevõtete aktsiad.
Putin: Tahate rohkem gaasi? Kiitke Nord Stream 2 heaks
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.