Vett on kõvasti, aga vesinikutanklad silmapiiril puuduvad. Isegi terves Soomes pole praegu sellist, küll aga Riias. Tallinnas Toyota Mirai omamine pole sestap tõsiseltvõetav võimalus.
Foto: Andras Kralla
Laheda suhina saatel kilulinna tänavaid mõõtev Toyota vesinikuauto pole nimelt „loomulik“ nähtus. Kui Poola Rahvavabariigis valmistatud bensiinimootoriga bussikese hoone peale saamiseks läks tarvis kraanat, siis Mirai tuleb iga umbes 600 kilomeetri läbimise järel treileriga Riiga viia ja tagasi tuua. Seal asub Baltimaade ainus vesinikutankla. Järgmised leiab Rootsist, Taanist ja Saksamaalt.
Alustame peamisest: igal Jeep Gladiatoril, viis ja pool meetrit pikal maastur-kastikal, käivad uksed ja katusetükid küljest ning tuuleklaas maha. Mille kirevase päralt ometi? See on Jeepi värk, te ei saaks aru.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.