• OMX Baltic−0,03%297,27
  • OMX Riga0,42%920,38
  • OMX Tallinn0,00%2 026,72
  • OMX Vilnius0,2%1 220,92
  • S&P 500−0,24%6 395,78
  • DOW 300,04%44 938,31
  • Nasdaq −0,67%21 172,86
  • FTSE 1000,04%9 291,49
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • OMX Baltic−0,03%297,27
  • OMX Riga0,42%920,38
  • OMX Tallinn0,00%2 026,72
  • OMX Vilnius0,2%1 220,92
  • S&P 500−0,24%6 395,78
  • DOW 300,04%44 938,31
  • Nasdaq −0,67%21 172,86
  • FTSE 1000,04%9 291,49
  • Nikkei 225−0,65%42 610,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,9
  • 21.10.21, 08:00

Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada

Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto 2022 lõppkuuik. Vasakult: Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Hyundai i20, Dacia Sandero Stepway, Opel Mokka ja Škoda Enyaq iV. Võitja selgub detsembris. Masinate juures seisavad žüriiliikmed.
  • Eesti aasta auto 2022 lõppkuuik. Vasakult: Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Hyundai i20, Dacia Sandero Stepway, Opel Mokka ja Škoda Enyaq iV. Võitja selgub detsembris. Masinate juures seisavad žüriiliikmed.
  • Foto: Silvo Voznesenski / Automotiiw
Ajakirja Tehnikamaailm eestvedamisel rohkem kui 20 aastat välja antud aunimetuse pälvib tänavu üks järgmistest (tähestikulises järjekorras): Dacia Sandero/Logan, Hyundai i20, Hyundai Ioniq 5, Mercedes-Benz C-klass, Opel Mokka või Škoda Enyaq iV. Finalistid selgusid 11-liikmelise hindajatekogu esimese vooru hääletuse põhjal, kus igaühel tuli pealt 30 uudismudelist välja noppida 10.

Seotud lood

Suur lugu
  • 28.09.21, 13:00
Arvustus. Oivaline Alpine näitab autode rasvumise probleemi suurust
Hingestatud sõit Alpine A110 roolis paneb naeratama sama laialt nagu sulgkerge kassipoja hellalt hüpitamine. Annaks autode jumal, et niisuguseid neljarattalisi tehtaks ka tulevikus.
Uudised
  • 10.08.21, 12:51
Arvustus. Vesiniku-Toyota – esialgu üksnes (jõukatele) riialastele
Toyota Mirai väljutab heitgaaside asemel puhast vett, ent Tallinna kontekstis on see ikkagi nagu Paavli sendipoe katusele tõstetud Nysa buss.
Uudised
  • 27.04.21, 12:42
Arvustus. Miks ma valiksin odava Dacia kolm korda kallima "sportliku" linnamaasturi asemel
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Uudised
  • 04.09.21, 08:43
Arvustus. Hyundai „väike N“ – mõõdukalt hobujõude, rohkesti lusti
Hyundai i20 N-i Audru ringrajale viimine kinnitas arusaama, et tänapäeval tasub ehedat sõiduelamust otsida umbes neli meetrit pikkadest luukpäradest.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 10:41
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 26 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele