Koos linna panusega investeeritakse kokku 28 miljonit eurot. Pelguranna tramm hakkab liikuma Puhangu tänaval, lõpp-peatusega Stroomi rannas. Rajatav trammitee on umbes 1,8 kilomeetrit pikk ja selle kavandamisel on arvestatud võimalusega pikendada liini tulevikus mööda rannaparki kuni Meeruse ja Bekkeri arendusaladeni.
Tallinna linnaruumis pole võimatuid lahendusi ja igal teemal saab leida mõistliku kompromissi, välja arvatud ehk Estonia juurdeehitus Tammsaare parki, rääkis aastatel 2007–2019 Tallinna linnarhitekti ametit pidanud Endrik Mänd Äripäeva raadios.
Eesti võiks luua ühtse üleriigilise ühistranspordi pileti, millega saaks piiramatult sõita, kirjutab Martin Palmiste arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Poliitikud, kes umbusaldasid Tallinna linnapead Mihhail Kõlvartit ja võtsid sellega vastutuse Eesti pealinna arengu eest, ei tohiks heituda häältest, mis on nn tasuta ühistranspordi pühaks lehmaks kuulutanud, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.
Tartu Ringtee suurema liiklustihedusega lõigu äärde kerkib 2025. sügiseks uus omanäolise modernse arhitektuuriga pilkupüüdev ärihoone „Raja Keskus“. Ärihoone toob Tartu linna juurde umbes 2500 ruutmeetrit kvaliteetset kaubandus-, teenindus- ja büroopinda.