• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 29.02.12, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

6 soovitust ürituste korraldajale

Täna esitles konjunktuuriinstituudi juht Marje Josing loomemajanduse uuringut ja tõi välja kuus soovitust ettevõtjatele.
1) Turundus. Korraldajad peavad pakkuma ürituse kohta kvaliteetset infomaterjale: looma veebilehekülje ja brošüürid. Eesmärk peab olema enda ürituse laialdane reklaamimine.
2) Olmetingimuste parandamine. Siia alla kuuluvad näiteks parkimise korraldamine, toitlustamine, WCde kättesaadavus, kas või võimalus käsi pesta. Kui olmetingimused on ebameeldivad, jääb külastajatele emotsionaalselt halb mälestus.
3) Mainet tuleb hoida. Vältida võiks imidžit, mis kahjustab üritust. Josing tõi näiteks Viljandi pärimusmuusikafestivali, mis on professionaalselt korraldatud, ent aastast aastasse tekib seal probleeme purjus noorukitega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

4) Eelarve planeerimine. Enne ürituse korraldamist tuleks teha hea turuanalüüs, et just sellele üritusele jätkub piisavalt kuulajaid-vaatajaid. On oluline, et korraldajad tuleksid ots otsaga kokku. See tagab ka ürituste järjepidevuse.
5) Kohalike ettevõtete laialdane kaasamine. Siia alla kuulub ka koostöö kohaliku omavalitsusega. Samuti peaks jälgima, et üritused ei satuks suvel ühele nädalavahetusele, mistõttu võib väiksemates linnades ööbimiskohti väheks jääda, tekivad liiga suured sabad toitlustusasutustes ja liikluskorraldus kannatab.
6) Pakkuge pakettlahendusi. Ürituste korraldajad võiksid sarnaselt turismifirmadele müüa pakette, kus piletiga pakutakse ka transporti, majutust ja toitlustust.
Allikas: Konjunktuuriinstituut

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele