Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Priit Rebane: küsimus on lihtne – kelle jaoks on raha odavam?
Neljarajalised maanteed on regioonaalpoliitiliselt õige otsus ning aitaks oluliselt vähendada ohtlike liiklusõnnetuste arvu, kirjutab BDG Holdings üks juhte Priit Rebane vastuseks Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuigi ettevõtja seisukohalt tuleb Eesti peamiste maanteede võimalikult kiiret neljarajaliseks ehitamist igal juhul toetada, varitseb erasektori kaasamisel ka ohtlikke riske, hoiatab Circle K Eesti ASi peadirektor Kai Realo vastuses Äripäeva arvamusliidrite ja juhtide küsitlusele.
PPP puhul läheb projekt üldjuhul kallimaks, kuid see annab eelise kiiruses ja mahtudes, kirjutab riigikogu majanduskomisjoni esimees, endine rahandusminister Sven Sester (Isamaa) vastuses Äripäeva arvamusliidrite ja juhtide küsitlusele.
Eestis valitseb üksmeel vajaduses teedevõrk senisest kiiremini välja ehitada ja renoveerida. Paraku ei ole meil olnud aga üksmeelt ega ka selgeid finantslahendusi, kuidas teede ehitust ja renoveerimist oluliselt kiirendada, kirjutab Isamaa esimees Helir-Valdor Seeder Äripäeva arvamusliidrite küsitluse vastuses.
Toetan igati riigi tähtsaimate maanteede ehitamist neljarajaliseks, sest sel on mitu positiivset mõõdet, ütleb vandeadvokaat Jüri Raidla vastuses Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitlusele.
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.