Vaid tempokalt ehitades saame lõpuks tõdeda, et me tõime ära Rail Baltica ehitamiseks vajaminevad enam kui neli miljardit eurot, kirjutab majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Baltica koordinaator Kristjan Kaunissaare.

- Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Baltica koordinaator Kristjan Kaunissaare
- Foto: Raul Mee
11. märtsil jõudsid Euroopa Liidu liikmesriikide valitsused, Euroopa Parlament ning Euroopa Komisjon kokkuleppele Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) määruse osas, millega transpordi valdkonna rahastamiseks pannakse järgmise seitsme aasta jooksul lauale ca 25 miljardit eurot. Määruse jõustumiseks on veel vaja küll kõigi Euroopa Liidu liikmesriikide heakskiitu ning Euroopa Parlamendi plenaaristungi ametlikku otsust, ent Rail Baltica ehitamise jaoks on kokkulepe juba praegu märgilise tähtsusega. Nüüd on see "pall" taas meie käes, et projektiga jõudsalt edasi minna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Arco Vara on käivitanud uue võlakirjaemissiooni, et rahastada Lutheri kvartali arendust Tallinna südames. Sellega saab teenida 8,8% fikseeritud tootlust aastas ilma, et peaks tegelema üürnike leidmise või remondiga, selgitab firma finantsjuht Darja Bolshakova.