Vaid tempokalt ehitades saame lõpuks tõdeda, et me tõime ära Rail Baltica ehitamiseks vajaminevad enam kui neli miljardit eurot, kirjutab majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Baltica koordinaator Kristjan Kaunissaare.

- Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Baltica koordinaator Kristjan Kaunissaare
- Foto: Raul Mee
11. märtsil jõudsid Euroopa Liidu liikmesriikide valitsused, Euroopa Parlament ning Euroopa Komisjon kokkuleppele Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) määruse osas, millega transpordi valdkonna rahastamiseks pannakse järgmise seitsme aasta jooksul lauale ca 25 miljardit eurot. Määruse jõustumiseks on veel vaja küll kõigi Euroopa Liidu liikmesriikide heakskiitu ning Euroopa Parlamendi plenaaristungi ametlikku otsust, ent Rail Baltica ehitamise jaoks on kokkulepe juba praegu märgilise tähtsusega. Nüüd on see "pall" taas meie käes, et projektiga jõudsalt edasi minna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Triniti advokaadibüroo vandeadvokaat Maarja Pild-Freiberg analüüsis värsket Vabariigi Presidendi poolt välja kuulutatud seadusetäiendust, mis reguleerib numbrituvastuskaamerate kasutamist. Ehkki seaduslik alus tugevnes, näeb Pild-Freiberg selles mitmeid probleeme, mis ohustavad läbipaistvust ja laiendavad subjektiivse jälgimise riske Eesti ühiskonnas.