• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 18.04.22, 16:21

Mart Raamat: bensiiniaktsiisi langetus kui võimalus eestlaste ostujõudu toetada

Mootoribensiini aktsiisi langetamise majanduslik mõju avalduks selles, et inimesed saaksid raha siseriiklikku esmatarbimisse suunata, kirjutab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat vastuseks president Alar Karise majandusnõunikule Kaspar Ojale.
Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat
  • Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat Foto: Raul Mee
Ilmselt kõige selgemalt jõuavad Venemaa verise kallaletungi majanduslikud mõjud Eesti ja laiemalt kogu maailma inimesteni läbi rekordiliste kütusehindade. Valitsuste jaoks on kõrged tanklahinnad peavaluks ning paljud Euroopa Liidu riigid – näiteks Rootsi, Saksamaa, Poola ja Belgia – on otsustanud autojuhtide koormat kergendada kütuseaktsiisi langetamisega. Eesti valitsus pole aga seni suutnud aktsiisilangetuses kokku leppida. Kahjuks on taas kord avalikus diskussioonis välja ujunud tavalised väärarusaamad kütuseaktsiisi langetamise mõjudest ja sellega saavutatavatest eesmärkidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele