• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 16.02.24, 16:15

Teadlane: kliimaseaduse eesmärk on vildakas

Rääkides rohepöördest, siis ka autodega tehakse pöördeid. Aga see on juhi otsus, kas pööre toimub sujuvalt ja kaasreisijatele märkamatult või külg ees kummivilina saatel, kirjutab TalTechi doktorant-nooremteadur, kliimaseaduse transpordi ja liikuvuse töögrupi liige Tanel Jairus.
Teadlane: kliimaseaduse eesmärk on vildakas
  • Kliimaseaduse transpordi ja liikuvuse töögrupi liige Tanel Jairus. Foto: Erakogu
Praegu on kiirkorras käimas kliimaseaduse koostamine. Üheks oluliseks valdkonnaks loetakse liikuvust, kuna selle jalajälg on hinnatud üheks olulisemaks. Just hinnatud, mitte mõõdetud. Laias laastus on olemas kogu Eesti kohta üks liikuvuse number, mille vähendamine mistahes vahenditega on kavas seadusesse raiuda. Selle ametliku numbri aluseks on üle kogu riigi müüdav mootorikütus. Üks number. Rohkem detailsust ei ole. Ning sellele toetub suur soov ja tahtmine seadust teha.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele