• OMX Baltic0,14%300,35
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,24%1 196,88
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,03%8 771,96
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • OMX Baltic0,14%300,35
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,24%1 196,88
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,03%8 771,96
  • Nikkei 225−0,13%38 354,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,09
  • 02.12.14, 08:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika: konkurents on tugevnenud

Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin ütles novembri müügitulemuste kohta, et Balti riikides on konkurents suurenenud ning jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ja kliendi ootustele vastavad kollektsioonid.
Baltika  müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
  • Baltika müügi- ja turundusdivisjoni direktor Kati Kusmin.
  • Foto: Andras Kralla
Järgneb Kusmini kommentaar.
Konkurents Baltikumi moekaubanduses on võrreldes eelmise aastaga pigem tugevnenud. Juurde on tulnud uut kaubanduspinda kas olemasolevate kaubanduskeskuste laiendamise või uute keskuste kaudu ning turule täiesti uusi tegijaid. Samas on jõudsalt kasvanud ka tekstiiltoodete ja garderoobikaupade jaemüük tervikuna. Seega värske pakkumine on garderoobikaupade turgu kasvatanud, mitte niivõrd praegust turgu ümber jaganud.
Kui sügise algus väga sooja ilmastikuga rõivamüüjaid just ei rõõmustanud, siis novembri õhutemperatuurid suunasid kliente sügis-talviseid rõivaid ostma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Baltika brändide novembrikuu Baltikumi jaemüügi tugeva kasvu taga on läbimõeldud ning kliendi ootustele vastavad kollektsioonid, õigesti ajastatud hooaja keskne sooduskampaania (nn midseason sales), oktoobris avatud poodide kiire käivitumine ning nüüdseks kõigis kolmes Balti riigis lansseeritud ja klientide poolt hästi vastu võetud ning aktiivselt kasutatav AndMore püsikliendi boonusprogramm.
Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%. Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, s.h Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvas müük Venemaal 6%.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 24 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele