Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mis tooks Microsoftile taas edu?
Microsofti eelmise kvartali müügitulemused jäävad prognooside kohaselt võrreldes eelmise aastaga kehvaks, märkides sellega juba viiendat languseaastat järjest.
Ettevõte avaldab täna peale börsi sulgumist oma kvartalitulemused.
Wall Streeti analüütikud prognoosivad, et tehnoloogiahiiu fiskaalaasta neljanda kvartali müügituluks on 22,14 miljardit dollarit ning aktsiakasum 58 senti aktsia kohta, selgub Reutersi küsitletud analüütikute prognoosidest.
Prognooside kohaselt kukub ettevõtte müügitulu 2016. fiskaalaastal 2%, kuid ettevõte suundub õiges suunas: järgmiseks kvartaliks prognoositakse juba müügitulu kasvu.
Analüütikud usuvad, et
Microsoft teatab septembris 2% müügitulu kasvust ing 2017. fiskaalaastal kasvab ettevõtte tulu juba 4%. See annab lootust, et halvim on nüüdseks möödas.
Üks ettevõtte edukamaid harusid on pilveäri, mis on võrreldes eelmise kvartaliga kasvanud 120%.
Microsoft tõestab, et suudab edukalt säilitada olemasolevaid kliendisuhteid ning pakkuda klientidele kombinatsiooni erinevatest toodetest, mis on unikaalne eelis teiste pilveteenust pakkuvate ettevõtete nagu AWS ja Alphabeti Google Compute ees, sõnas Stifeli analüütik Brad Reback.
Reback pani ettevõtte aktsia hinnasihiks 58 dollarit.
Microsoft on hetkel restruktureerimas oma kahjumlikku telefoniäri ning koondab selle käigus 1850 töökohta ning jätkab oma telefoniäri mõne üksiku
Windows 10 ja Lumia seadmega.
Lõpetades enamus oma riistvara tootmisest, säästab Microsoft 500-800 miljonit dollarit, märgib Reback.
Selle aasta lõpuks peaks lõpule jõudma ka tehing, mille käigus Microsofti ostab 26,2 miljardi dollari eest LinkedIni; praegu on aga veel liiga vara oodata, et see mõjutaks ettevõtte kasumeid.
LinkedIn peaks prognooside kohaselt hakkama Microsofti äri mõjutama 2017. fiskaalaasta kolmandas kvartalis.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.