Tesla teatas pühapäeval, et uuendas oma elektriautode autopilooti, mis peaks muutma selle turvalisemaks, vahendab MarketWatch.
Kõige tähtsam muutus seisneb selles, et edaspidi on kõige tähtsamaks sensoriks radarid, mitte kaamerad. See peaks aitama
Tesla „nägemist“ parandada, teatas ettevõte. Praegu on peamisteks sensoriteks kaamerad ning radarid toetavad neid.
„Me kasutame radarit palju efektiivsemalt,“ ütles Tesla tegevjuht
Elon Musk. „Me muudame tarkvara kaudu autopilooti tunduvalt turvalisemaks.“
Lisaks sellele tehti ka teine uuendus, mis peaks Tesla juhte muutma ettevaatlikumaks. Nimelt lõpetab autopiloodi süsteem töötamise, kui juht ei suuda hoiatustele alluda ning käsi õigel ajal roolile asetada.
Musk ütles, et uuendus oleks ära hoidnud mais toimunud avarii, milles sai Teslaga autopiloodil sõitnud juht surma. Süsteem ei suutnud eristada valget kaubikut ja selle taga olevat taevast.
Samas andis Musk mõista, et süsteem ei saa olla 100 protsenti turvaline. „Täiuslik turvalisus on tõesti võimatu eesmärk,“ ütles ta.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.