Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reitingunumbreid salajas hoidev Netflix pahandab konkurente

    Netflix ei avalda, kui palju inimesi selle originaalseriaale vaatab ning see tekitab konkurentides pahameelt, kirjutab Bloomberg.

    Möödunud aasta oktoobris toimunud konverentsil kiitis Netflixi sisujuht Ted Sarandos, et hip-hopi draama “The Get Down” on üliedukas. Kaheksa kuud ning 11 osa hiljem teatas Netflix, et sarja tootmisel on kriips peal. Sarnane lugu juhtus ka sarjaga “Sense8”.
    Muidugi pole sarjade lõpetamine mingi üllatus ning seda tuleb väga sageli ette. Kui vaatajaid on vähe ning kulud suured, tuleb sarja tootmine lõpetada.
    Netflixi teeb võrreldes näiteks telekanalitega eriliseks aga vähemalt kaks aspekti. Esiteks ei pea Netflix pugema reklaamiostjaile, kuna selle sisu on tasuline ning reklaame pole. See tähendab, et Netflix võib anda oma sarjadele ja ka vaatajaile nii-öelda kohanemisaega. Keskkonnal on 100 miljonit tellijat, kellest igaüks maksab kuutasuna kuni 12 dollarit. Kuna nädalareitinguid Netflix ei avalikusta, on seriaalidel võimalus tasapisi vaatajate hinge pugeda. Näiteks “Kaardimaja” alustas äsja viienda hooajaga.
    Teine aspekt on aga konkurente silmas pidades veelgi olulisem. Ettevõte ei avalikusta, kui palju inimesi selle sarju üldse vaatab ehk Neflixile ei lange mingit kohustust avalikustada seriaalide “Orange is the New Black” või “Kaardimaja” vaatajanumbreid.
    Samal ajal väidab Netflix, et kõik, mis toodetakse, muutub tellijate seas kohe ka hitiks. Nagu eelpool nimetatud sarjadest “The Get Down” ja “Sense8” näha, pole see sugugi nii. Striimingufirma kulutab tänavu oma programmile 6 miljardit dollarit ning toodab 1000 tunni jagu originaalsisu.
    Pimedas kobamine
    Konkurendid on pahased. 21st Century Foxi juht John Landgraf on Netflixi näiteks korduvalt kritiseerinud ja survestanud seda vaatajanumbreid avaldama.
    Analüütikud hindavad, et Netflix kulutab originaalsisule aastas umbes miljard dollarit. Ülejäänud raha ehk siis ligikaudu viis miljardit läheb muude sarjade ning filmide ostmisele ja näitamisele.
    Selge on see, et palju raha läheb ka raisku ehk kulud on suuremad kui tulud. Seda on tunnistanud Netflixi originaalsisujuht Cindy Holland.
    Majandustulemusi silmas pidades on Netflix lubanud, et jõuab sel aastal viimaks ometi korralikku plussi. Viimastel aastatel on ettevõte jäänud napilt nulli juurde. Samas praeguse seisuga on ettevõtte rahavood ikka veel üsna kesised ning seetõttu kasvab ka Netflxi laenukoormus, et originaalsisu toota suuta. See omakorda annab alust arvata, et Netflix võib tulevikus väga ootamatult sarjad ära lõpetada.
    Needham & Co analüütik Laura Martin tõdes, et Netflixi tulevikku silmas pidades on igati täiskasvanulik, kui kahjumiga sarjad ära lõpetatakse. “Ebaõnnestumist tuleks suuta tunnistada. See näitab nii Wall Streetile kui ka sarjade loojatele, missugused sarjad ei tööta,” lisas ta.
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Toornafta hind jätkab aprilli tippudest taandumist
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Aprilli alguses üle 90 dollari barrelist maksnud Põhjamere Brenti toornafta kukkus 1. mail 83,59 dollarini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mis on edukate juhtide ühine näitaja?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
Üks juhtimiskvaliteedi tõstmise meetodeid on oma tavapärasest rutiinist välja astumine ja enda kohta regulaarselt tagasiside küsimine. Selleks, et inimesed julgeksid ausat tagasisidet anda, tuleb luua tugev ja usaldusväärne suhe oma töötajatega. Kuidas seda teha ja miks see nii oluline on?
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Piletilevi tegi ajaloo suurima tehingu: ostis enamuse kahes Poola piletimüüjas
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Piletilevi ostis kahes Poola piletimüügifirmas enamusosaluse, millega tõuseb sealsel turul suuruselt teiseks piletimüügifirmaks, aga laienemisplaanid sellega veel ei lõpe.
Prantsuse ettevõte ostab Eesti küberfirma: ootame suurt rahvusvahelist kasvu
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.
Prantsusmaa küberturbe-ettevõtete grupp Neverhack omandas täisosaluse Eestis Cybersi kaubamärgi all tegutsevas Security Software OÜs.