Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PRFoodsi käibele andsid hoogu uued ettevõtted
PRFoodsFoto: Andras Kralla
PRFoodsi tänavuse juuli auditeerimata konsolideeritud käive kasvas võrreldes eelmise aasta juuliga tänu uute ettevõtete lisandumisele 39,4% ehk 2 miljoni euro võrra, kasvades 7,2 miljoni euroni, teatas ettevõte.
Võrreldav käive kahanes juulis 1,8% ehk 0,1 miljoni euro võrra, lisas PRFoods. Alates selle aasta juulist sisaldab võrreldav käive ka John Ross Jr. ja Coln Valley käivet.
Võrreldes eelmise aasta juuli pro forma käibega kahanes käive 1,9 miljoni euro võrra ehk 20,7% võrra. Mulluses pro forma käibes on arvesse võetud kõigi grupi ettevõtete käive 2017. aasta juulis.
Juuli pro forma käive jaguneb suuremate sihtturgude lõikes: Soome 4,9 miljonit eurot, UK 1 miljonit eurot, Eesti 0,5 miljonit eurot, Läti 0,3 miljonit eurot, Prantsusmaa 0,3 miljonit eurot ja Kreeka 0,1 miljonit eurot. Ülejäänud käive 0,1 miljonit eurot moodustub ekspordist erinevatesse riikidesse.
Alates sellest aastast avaldab PRFoods iga kuu oma müügikäivet tooterühmade lõikes. Detailsema ülevaate avaldab börsifirma kvartaliaruandes.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.