Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apranga kasumlikkus langes nii kvartali kui ka aasta lõikes
Leedu rõivatootja Apranga müügitulu kasvas neljandas kvartalis 2,9 protsenti, 53,8 miljoni euroni, samas puhaskasum jäi mullusega samale tasemele ehk kasumlikkus langes.
Viis aastat tagasi Balti turule jõudnud rõivatootja H&M lõi Apranga plaanid segi, eriti Eestis, kus on väga tihe konkurents, rääkis ettevõtte juht Rimantas Perveneckas.
Ärikingituste ekspert Anti Saluneem näeb ärikingituses enamat kui nipsasjakest – see on päris tööriist suhete hoidmisel. “Kui sa kingid kalamehele personaalse landi tema nimega, töötab see paremini kui ükskõik milline üldine joogipudel,” toob ta näite.