Lihtsalt suurepärasest tootest või teenusest enam ei piisa
Dropbox, Airbnb, Yelp, Facebook ja mitmed teised tänased gigandid ei sündinud suurelt. Kasvamine nõuab omajagu hüpoteese, analüüsioskust ja -võimekust, ideid, korduvat testimist, õigete mõõdikute kasutamist ja klientide täielikku mõistmist.
Ka tuhandete töötajatega organisatsioonid peavad mõistma, et kasv on eelkõige filosoofia, nagu kaizen ja kanban, mis saab alguse üksiksisiku tasandilt ning liigub sealt edasi organisatsiooni tasandile, on Sander Lõhmus veendunud.
Foto: erakogu
Kasvuhäkkimine ja kasvuhäkkija otsib igapäevaselt andmeid ja andmemahte analüüsides ja hüpoteese seades vastust tuumküsimusele: kuidas kiiremini kasvada ja mida on vaja minu organisatsioonil selleks teha?
Kuidas saavad ettevõtted teha teadlasi kaasates hüppe uuele tasemele, sellest tuleb juttu värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. Kogemuslugusid jagavad kosmosettevõte ja biopõhiste ehitusmaterjalide valmistaja.