Tallinna Kaubamaja Grupi värsked tulemused näitavad, et börsifirmat vedas teises kvartalis eriti hästi autokaubandus, kuid suurt rahulolu tõi juhtkonnale ka kaubamajade segmendi müügitulu taastumine.

- Tallinna Kaubamaja 2021. aasta esimene pool oli edukam kui eelmisel aastal.
- Foto: Liis Treimann
Grupi 2021. aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 207,2 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 21,2%. I poolaasta müügitulu oli 398,0 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta I poolaasta tulemusega (346,5 miljonit eurot) 14,8%, kirjutati börsiteates.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kodubörsile trügivate investorite hulk kasvab mühinal ja see trend üha kiireneb. Äripäev uuris värsketelt investoritelt, mis on neid börsile meelitanud ja kuidas on esimestel investeeringutel läinud.
Börsifirmade juhatuse tasud, mis tunamullu küündisid üle 10 miljoni euro, said mulluse koroona-aastaga tagasilöögi. Kõige suurem langus tabas Tallinki juhatuse tasusid. Tasustamise täpsemad põhimõtted on paljude ettevõtete puhul aga endiselt aktsionärile segased.
Swedbank tõstis Tallinna Kaubamaja Grupi aktsia hinnasihi 9 eurolt 9,3 eurole ning muutis aktsia investeerimissoovituse „vähenda“ tasemelt „neutraalsele“. Analüütikute ootusi ületas esimeses kvartalis autode müügitulu kasv.
Kelle aktsialt saab veel dividendi?
Tallinna börsiettevõtete kontodelt liigub tänavu aktsionäride kontodele üle 93 miljoni euro. Kes on suurimad dividendimaksjad ja kellelt on investoril võimalik veel dividendi saada?
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.