• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,23%6 035,93
  • DOW 300,11%42 914,47
  • Nasdaq 0,11%19 637,17
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,23%6 035,93
  • DOW 300,11%42 914,47
  • Nasdaq 0,11%19 637,17
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−0,65%38 173,09
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 01.11.22, 13:00

Kaks viisi, mis aitavad siluda börsi kõikumist

Kui aktsiaturgudel valitseb segane aeg – hindade volatiilsus on suur ja puudub selge liikumistrend –, siis tekivad paljudel investoritel õigustatud küsimused: millistesse aktsiatesse raha paigutada? Milline on sobivaim hetk investeerimiseks või investeeringust väljumiseks? Kas praegu on vara aktsiaid osta või juba hilja?
Aktsiaturgude kõikumisega toime tulemiseks saab nii algaja kui ka edasijõudnud investor rakendada vähemalt kahte strateegiat. Siis ei pea pidevalt otsima sobivaimat hetke tegutsemiseks, nagu üritab fotol elukutseline börsimaakler New Yorgi aktsiaturul.
  • Aktsiaturgude kõikumisega toime tulemiseks saab nii algaja kui ka edasijõudnud investor rakendada vähemalt kahte strateegiat. Siis ei pea pidevalt otsima sobivaimat hetke tegutsemiseks, nagu üritab fotol elukutseline börsimaakler New Yorgi aktsiaturul.
  • Foto: AFP/Scanpix
Käsitleme kahte baas­investeerimisstrateegiat, mis paljudele on tuttavad, sobivad nii algajatele kui ka professionaalsetele investoritele ning mis peamine – nende kasutamisel ei pea investor mõtlema investeeringute ajastamisele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele