Vaktsineerimine edeneb ja piirangud leevenevad, kuid lennunduses turbulentsi veel jagub. Taani Sydbanki aktsiaanalüütik Jacob Pedersen loodab Euroopa ja Põhjala lennundusturgu hinnates, et ehk sai see sektor eelmises kvartalis lõpuks viirusekriisi mõõnast läbi ja suvest hakkab paremini minema.

- Õiget taastumist ei pruugi lennunduses tulla enne tulevat aastat.
- Foto: www.imago-images.de/Scanpix
Ka jõupingutused ELi tasandil peaks siis karantiinivaba reisimist lihtsamaks tegema. Kuna aga ala tugevaim tegija Euroopas – Ryanair, mida minagi oma portfellis hoian, ootab aprilli alguses alanud uuel majandusaastal heal juhul vaid nulli jõudmist, siis liiga suuri ootusi ei maksa hellitada. Õiget taastumist ei pruugi tulla enne tulevat aastat ja kindlasti on pandeemia põhjustanud ka omajagu püsivaid muutusi. Ärireisid vaevalt enam endises mahus taastuvad ja seda keerulisem saab olema rohkem sellele segmendile panustanud lennufirmadel nagu SAS. Lisaks prognoosib Pedersen viirusekriisi järel eriti Põhjalas, kus ka Ryanair oma tegevust on laienenud, lennunduses väga karmi konkurentsi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nagu õnnetus, ei hüüa ka avarii tulles. Enamasti tuleb sellistel juhtudel appi kindlustusselts ning remont teostatakse liiklus- või kaskokindlustuse alusel. Töökoda valitakse sageli kliendi soovil, kuid alati tuleb arvestada kindlustusandja soovitustega – see võimaldab võrrelda remondikalkulatsioone ning tagab kvaliteedi ja usaldusväärsuse. Soovitatud partnerid on läbinud kontrolli, mistõttu on kindlustusandja valik sageli parim. Seevastu töökodasid, mis on sattunud „musta nimekirja“ ebaausate või ebaprofessionaalsete töövõtete tõttu, ei ole võimalik valida ega soovitada.