• OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,33%37 665,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,26
  • OMX Baltic−0,6%305,3
  • OMX Riga0,11%892,6
  • OMX Tallinn−0,44%2 077,75
  • OMX Vilnius−0,18%1 199,03
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 1000,23%8 884,92
  • Nikkei 225−1,33%37 665,93
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,26
  • 26.11.21, 10:30

Minu idud on korralikult vee all

Viskasin pilgu peale enda kahele iduinvesteeringule Funderbeami platvormil, mis on korralikult miinuses, ning mõtlen järele, kas asi on tõesti nii hull, kui osaku hinnast paistab.
Minu esimestel iduinvesteeringutel ei ole kõige paremini läinud, kuid alla ma veel ei anna.
  • Minu esimestel iduinvesteeringutel ei ole kõige paremini läinud, kuid alla ma veel ei anna.
  • Foto: Anti Veermaa
Olen sel aastal teinud kaks investeeringut Funderbeami platvormil, mis on tänaseks korralikult miinuses. Suuremasse langusesse läks suvel raha kaasanud Bikeep ning sellest investeeringust olen kaotanud 30%. Teise investeeringuna on minu portfellis aasta alguses ostetud Ampler, mis alustuseks pakkus küll väikest rõõmu mõne protsendi suuruse kasvuga. Suvest saati oli kauplemine aga peatatud ning avanemise järel tegi osaku hind suurema languse ning minu portfellis on osak langenud pea 10%. Kokku on minu portfelli miinus 15,6% ning portfelli on alles jäänud veidi alla 6300 euro, mis tähendab, et olen Funderbeamis kaotanud praeguseks üle 1200 euro.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele