Kuidas alustava ettevõttega raha teenida?

Timbeteri asutajad (vasakult) Martin Kambla, Anna-Greta Tsahkna ja Vallo Visnapuu käisid klientide leidmiseks ettevõtetes kohapeal.  Foto: Raul Mee
Lennart Käämer • 21 september 2016
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Uue ettevõtte loomise esimene väljakutse on müük – vaja on jõuda võimalikult kiiresti võimalikult suure hulga klientideni.

Uue toote või lahendusega turule tulek eeldab, et sihtgrupp ja turustamismeetodid kaardistatakse päris alguses. Kui kavas on tuua revolutsioonilisi uuendusi traditsioonilisemasse ja konservatiivsemasse sektorisse, tuleb valmis olla tõrjuvateks klientideks ja varuda turustamisele rohkem aega.

Äripäev uuris kolme ettevõtte juhilt, kuidas nemad hakkasid oma toodet-teenust rahaks tegema ja millised on tõhusaimad turustuskanalid.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt