Jaekett ja Euroopa jalgpalli meistrivõistluste suursponsori Lidli abiga saavad üksteist Eesti last järgmisel nädalal saata jalgpallurid mänguväljakule.
Kandidaate oli 4000, kellest üksteist õnnelikku juhuslikult välja valiti, rääkis Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Seppel tõdes, et Lidli sponsorlus kindlasti äratab inimestes tähelepanu, kuid kampaania peamine eesmärk on viia lapsed jalgpallini ning liikumuseni.
Samuti tuli jutuks, kuidas läheb Lidl Eesti jaeketiturul, milliseid tooteid ostetakse majanduslanguse pärast vähem ning mis plaanid on Lidlil veel sel aastal täide viia.
Intervjueeris Laura Saks.
Foto autor: ZumaPress/Scanpix
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.