• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,46%6 631,02
  • DOW 300,24%46 128,39
  • Nasdaq 0,94%22 471,66
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,46%6 631,02
  • DOW 300,24%46 128,39
  • Nasdaq 0,94%22 471,66
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 19.06.24, 10:34

Eesti laste saatel saavad Euroopa jalgpallistaarid väljakule

00:00
  • Laura Saks
  • Stiine Reintam
Eesti laste saatel saavad Euroopa jalgpallistaarid väljakule

Jaekett ja Euroopa jalgpalli meistrivõistluste suursponsori Lidli abiga saavad üksteist Eesti last järgmisel nädalal saata jalgpallurid mänguväljakule.

Kandidaate oli 4000, kellest üksteist õnnelikku juhuslikult välja valiti, rääkis Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seppel tõdes, et Lidli sponsorlus kindlasti äratab inimestes tähelepanu, kuid kampaania peamine eesmärk on viia lapsed jalgpallini ning liikumuseni.

Samuti tuli jutuks, kuidas läheb Lidl Eesti jaeketiturul, milliseid tooteid ostetakse majanduslanguse pärast vähem ning mis plaanid on Lidlil veel sel aastal täide viia.

Intervjueeris Laura Saks.

Foto autor: ZumaPress/Scanpix

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele