Eestlane on nõudlik e‑ostleja, kelle jaoks peab olema kõik lihtne

    Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu näitel tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatleme lähemalt e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülest e‑kaubandust.

    Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.

    Saates tuleb juttu sellest, kui palju erinevad Eesti tarbijad Läti ja Leedu tarbijatest, kuidas eelistavad nad pakke saada ning kuidas on muutunud ostukorvi suurus ja sisu. Lisaks avab Henri Kruusel kaarte ja selgitab, kuidas nad Sportlandi e‑poega Baltikumi vallutasid.

    Kuuleme ka seda, kuidas praegune tarbijate kindlustunne mõjutab e‑ostlemist ja kui suurt kasvu nähakse. Saates arutletakse ka selle üle, kui oluline on e‑poodide ning tarnete vastutustundlikkus tarbijate jaoks.

    Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.

    Saadet toetab DPD Eesti.

    Foto: Sportland International Groupi turundus- ja e-kaubandusjuht Henri Kruusel, saatejuht Art Lukas Maksekeskusest ja DPD Eesti juht Remo Kirss. Allikas: Äripäev.

    • E-kaubanduse areng ja tulevik
    • 13.06.2023
    KIIRUS:
    Eestlane on nõudlik e‑ostleja, kelle jaoks peab olema kõik lihtne
  • Hetkel kuum