Puhtalt korteri asukohta, hinda ja tulusust otsivad investorid ostavad uusarenduste kortereid internetis ilma kohal käimata, ütles Endoveri müügidirektor Marko Männimets Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Samas lisas Männimets, et kodu otsivad inimesed suhtlevad ikkagi arendajaga ja käivad võimalusel kontoris koha peal või objektil. "Kui kinnisvaraturgu üldiselt vaadata, siis kõige aktiivsem segment on noored, kes ostavad esimest kodu," ütles Männimets. Tema sõnul on lisaks veel niinimetatud kodu parendajad ehk inimesed, kes tahavad praeguse kodu asemele osta paremat lahendust.
Kolmandaks tõi Männimets välja veel investorid ja välismaalased, kuid nende osakaalu hindas ta väikeseks. "Nad on küll olemas – oleme ka ise näinud plokktehinguid, kus tulevad investorid ja ostavad üle 20 korteri korraga. Selliseid kliente turul on, aga nad ei ole kindlasti valdavad," selgitas Endoveri müügidirektor.
Stuudios käis ka Äripäeva börsitoimetuse ajakirjanik Kaspar Allik, kes rääkis kolmapäevase paberlehe kaaneloos kirjeldatud eestlastest ettevõtjatest Silicon Valleys ehk Räniorus.
Hommikuprogrammi vedasid Madis Aesma ja Ken Rohelaan.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.