• OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,29%39 881,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,8
  • OMX Baltic−0,06%269,85
  • OMX Riga0,03%867,91
  • OMX Tallinn−0,05%1 710,42
  • OMX Vilnius0,05%1 055,53
  • S&P 5000,82%6 084,19
  • DOW 30−0,22%44 148,56
  • Nasdaq 1,77%20 034,9
  • FTSE 1000,26%8 301,62
  • Nikkei 2251,29%39 881,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,22
  • EUR/RUB0,00%110,8
  • 20.06.19, 11:39
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaua jälitada kliente reklaamiga digikanalites?

00:00
  • Art LukasArt Lukas
Kaua jälitada kliente reklaamiga digikanalites?

Teises e-kaubanduse teemalises saates tuleb juttu e-kaupluse turundusest. Fookuses on turunduskanalite valik, kuidas nende tulemuslikkust mõõta ja analüüsida, mis on e-turunduse matemaatika ning kui kaua jälitada kliente enda reklaamiga digikanalites. Saates saab ka nõu selle kohta, kuidas Soomes turundada, kui on soov enda e-poega sinna laieneda. Saates on külas digiagentuur Convertal strateeg ja Äripäeva Akadeemia koolitaja Taavi Raidma.

Saadet juhib Art Lukas.

Saadet toetab DPD.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele