Kuidas ehitada üles presentatsiooni mis müüb?

    Saatesarja kaheksandas osas oleme jõudnud müügiprotsessi faasi, kus eelnevas faasis kliendi kaardistamisest kogutud sisendi põhjal tuleb teie toote/teenuse väärtusi kliendile presenteerima hakata. Kuidas luua selline esitlus, et klient saaks kätte talle otsustamiseks vajaliku info talle sobival kujul? Millised on esitluse olulised komponendid ja lihtne mudel, mida järgida? Millised on levinud vead, mida tuleks vältida? Lisaks head näited, et konteksti paremini mõista ja oma valdkonda sobitada. Stuudios on Urmas Kamdron ja Silver Rooger. Saadet toetab Dominate Sales.
    • Nimed müügitahvlil
    • 07.11.2019
    KIIRUS:
    Kuidas ehitada üles presentatsiooni mis müüb?
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.