• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 25.07.19, 10:52
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas hoiti ära Paksu Margareeta kokkuvarisemine?

00:00
  • Lauri LeetLauri Leet
Kuidas hoiti ära Paksu Margareeta kokkuvarisemine?

Eesti Meremuuseumi käsutuses oleva keskaegse suurtükitorni ning selle abihoonete renoveerimistööd on endaga kaasa toonud nii keerulisi logistilisi operatsioone kui ka vajadusi leida muinsuskaitselisel objektil nupukaid tehnilisi lahendusi.

Sellest, kuidas torni alusest pinnasest ligi 4,5 meetrit välja kaevati ning kuidas õnnestus territooriumile transportida keskaegne Läänemere uhkus, Kadriorust Tivoli ehitusplatsilt leitud koge, kõnelevad saates Eesti Meremuuseumi juht Urmas Dresen, objektijuht Ain Holland (Acres OÜ) ja konstruktor Maari Idnurm (Ekspertiis ja Projekt OÜ).

Saatejuht on Lauri Leet.

Foto: Eesti Meremuuseum/Aron Urb

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele