• OMX Baltic−0,05%296,89
  • OMX Riga0,06%916,66
  • OMX Tallinn−0,58%2 023,89
  • OMX Vilnius0,4%1 219,6
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 1000,00%9 138,98
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,76
  • OMX Baltic−0,05%296,89
  • OMX Riga0,06%916,66
  • OMX Tallinn−0,58%2 023,89
  • OMX Vilnius0,4%1 219,6
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 1000,00%9 138,98
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,76
  • 11.08.20, 08:30
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas müüa edukalt kalleid tooteid?

00:00
Kuidas müüa edukalt kalleid tooteid?

Argumenteeritud müük muutub eriti oluliseks just kallimate toodete puhul.

Seejuures on võimalik argumenteeritult müüa ka vaikivalt ja ilma aktiivse müügitööta. Palju sõltub sellest, kuidas ettevõtted oma veebilehel välja paistavad, leidis SpeakSmarti koolitaja Siim Vahtrus Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Hea müük tähendab tema puhul seda, et väide oma toote parimuse kohta on muuhulgas kliendi jaoks veenvalt ära tõestatud.

Kuidas seda teha, kuuleb intervjuust, mida juhtis Hando Sinisalu.

 

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele