Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mõned riskirühmast väldivad viirust otsusega mitte haigestuda
Vanema põlvkonna informeerimine vajab rohkem tähelepanu, leidis reklaamiagentuuri Paprika juht Jana Gashkova. Nende puhul töötavad vanakooli meetodid. Nad käivad ikka poodides suhtlemas ja mõni ütleb riskide peale, et otsustas mitte haigestuda, selgitas ta hommikuprogrammis.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.