„Nimed müügitahvlil“ saates räägivad Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist sellest, kuidas jõuda toimiva lähenemiseni, mis toob stabiilset tulemust? Miks lisaks tulemusmõõdikule tasub ka kriitilisi müügitegevusi mõõta?
Saatejuhid jagavad elulisi näiteid, kuidas ettevõtted, kes juhivad neid tegevusi tagavad piisavas arvus täitmise, loovad ka kordades paremad eeldused tulemuste saavutamiseks! Vaadatakse üle 3 müügijuhtimise sammast, mis aitavad müügimeeskonnal püsivalt kõrget tulemust luua.
Räägitakse ka töötajate uskumusest tootesse ning sellest, kuidas seda parandada ja mis juhtub, kui seda ei parandata? Eriti väärtuslik kuulamine on see neile, kes tahavad luua paremat süsteemi või pole olemasoleva olukorraga rahul.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.