Miks mõned ettevõtted kardavad meedia tähelepanu? Miks on kasulik olla tuntud? Neil teemadel arutasime endanimelise kommunikatsioonibüroo juhi Hannes Hamburgiga.

- Kommunikatsiooniekspert Hannes Hamburg
- Foto: Raul Mee
Kuigi meedias esinemine on ettevõtjale vabatahtlik, siis pildil olemine on enamasti kasulik, isegi kui see on ebamugav. Hamburgi hinnangul võiks isegi skandaalide puhul ellujäämiseks firma ajakirjanduses esineda. Sest meediakohtu poolt võidakse inimesi ja ettevõtteid ikkagi süüdi mõista, isegi kui päriselt kohtus võidetakse, nii et oma sõnum avalikkusele tuleb hästi läbi mõelda. Kui ei mõtle, teeb seda ajakirjandus ise nii kui nii.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?