• OMX Baltic0,42%305,03
  • OMX Riga−0,5%875,52
  • OMX Tallinn−0,01%1 897,64
  • OMX Vilnius0,71%1 180,92
  • S&P 5000,81%6 101,07
  • DOW 300,76%44 704,82
  • Nasdaq 1,13%19 872,52
  • FTSE 100−0,49%8 764,72
  • Nikkei 2251,28%39 461,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%93,44
  • OMX Baltic0,42%305,03
  • OMX Riga−0,5%875,52
  • OMX Tallinn−0,01%1 897,64
  • OMX Vilnius0,71%1 180,92
  • S&P 5000,81%6 101,07
  • DOW 300,76%44 704,82
  • Nasdaq 1,13%19 872,52
  • FTSE 100−0,49%8 764,72
  • Nikkei 2251,28%39 461,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%93,44
  • 17.03.23, 14:00

Influentserturunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot

Kuidas alustada koostööd influentseritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influentseritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influentserturunduse telgitagused.
Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow'st.
  • Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow'st. Foto: Äripäev
„Kui influentserturundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud kümmet influentserit,“ rääkis Ellen.
Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 15:03
Alexela ekspert: „Selline energiapoliitika kujundamine ei tohiks olla kohane demokraatlikule riigile“
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele