Luksuslik toode, kuid laisk müük peletab lõpuks eemale isegi fännid
Seekord on "Nimed müügitahvlil" saates külas AIT-Nord juhatuse liige Marius Vahter, kes räägib enda teekonnast müügiinimesena ja eduka ettevõtjana. Seejärel võetakse koos saatejuhi Silver Roogeriga Dominate Salesist pulkadeks lahti üks Mariuse ostukogemus.
Saates saad vastused küsimustele:
– Kuidas kõigepealt müügiinimesena saada üle hirmudest ja ebamugavusest? Seejärel, kuidas ettevõtjana müügitöö üle anda nii, et kvaliteet ei kannataks?
– Milline on kliendi ootus, teadmised ja vajadused autot ostes või mõnda suuremat tehingut tehes?
– Kui palju see erineb sellest, mida müügiinimene arvab ja teab?
– Kuidas müügiprotsessis aru saada, kas kliendiks on inimene, kes ostab hinda või keegi, kelle jaoks on oluline saada maksimaalselt hea lahendus?
– Kui tugev on fänluse jõud valiku tegemisel ja mis juhtub, kui bränd hakkab oma mugavuse ja süvenematuse tõttu seda kuritarvitama?
– Vaatame, kui ohtlik kombinatsioon on kalli toote/teenuse peal valede eeldustega ja mugavustsoonis müügiinimene. Või veel hullem - kui ametis on müügitiimi juht / ettevõtte juht, kes laseb ühel kliendil seda korduvalt kogeda. Mida siis antud olukorras ette võtta juhina ning kuidas see ümber pöörata?
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.