• OMX Baltic0,38%301,14
  • OMX Riga−0,08%892,22
  • OMX Tallinn0,64%2 081,9
  • OMX Vilnius0,46%1 207,99
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,11
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • OMX Baltic0,38%301,14
  • OMX Riga−0,08%892,22
  • OMX Tallinn0,64%2 081,9
  • OMX Vilnius0,46%1 207,99
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,36%8 791,11
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • 22.05.24, 11:46

Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa on raske edasi võita

Elektriautode esialgne vaimustus on hakanud lahtuma, kuna elektriautode kasutusmugavus pole oluliselt kasvanud ning hinnad on oodatust aeglasemalt langenud, rääkis investeerimisspetsialist ja autohuviline Peeter Koppel.
Euroopa kaubandussõjast Hiina autotootjatega kaotaksid tarbijad, usub Peeter Koppel. Fotol on GWM Ora, mille müük hakkas hiljuti ka Eestis pihta.
  • Euroopa kaubandussõjast Hiina autotootjatega kaotaksid tarbijad, usub Peeter Koppel. Fotol on GWM Ora, mille müük hakkas hiljuti ka Eestis pihta.
  • Foto: Imago Images/Scanpix
“Piisavalt palju inimesi omab juba kogemust ja see kogemus ei pruugi olla alati kõige parem. Mina olen kuskil 15 elektriautoga sõitnud ja mul on olnud igasugu kogemusi. Eriti just laadimisega, eriti just sellega, et milline see on distants, mida ma tegelikult läbida suudan,” rääkis Koppel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta märkis, et kui algul tundus inimestele lahe, et elektriautodel polegi sisepõlemismootorit ja need kiirendavad paremini, siis nüüdseks on see uudsuse efekt läbi saanud.
Intervjuus selgitas ta täpsemalt, millised elektriautode kitsaskohad inimesi niivõrd peletavad, et ühe uuringu järgi kaaluvad pooled Ühendriikide elektriauto omanikud järgmiseks uuesti sisepõlemismootoriga auto osta. Samuti arutles Koppel, mis tagajärgi ja arenguid võib oodata, kui Euroopa Liit peaks Hiinaga elektriautode pärast kaubandussõda alustama.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Küsis Karl-Eduard Salumäe.
Peeter Koppel: elektriautode uudsus on kadunud, turuosa edasi võitmine saab raske olema
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele