Põlvkondade vahetus juhtimises tooks vajaliku tõuke kestlikkusele
Uued juhid mõistavad keskkonnamõjude ja sotsiaalse vastutuse olulisust ning peavad seda iseenesest mõistetavaks, mistõttu mõjuks põlvkondade vahetus juhtimises jätkusuutlikkusele hästi, räägiti saates “Juhtimisaudit”.
Helen Klettenberg ja Katrin Bats. Foto: Rain Jüristo
Vastutustundlik ettevõtlus on muutunud põletavalt oluliseks teemaks. See on nii tarbijate kui ettevõtete tähelepanu keskmes, määrab ettevõtte usaldusväärsuse ja pikaajalise edu.
Eesti kõige jätkusuutlikumaks brändiks valitud Rimi on üks neist ettevõtetest, kes panustab aktiivselt vastutustundlikku äritegevusse. “Juhtimisauditi” saates räägime Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsiga ettevõtte jätkusuutlikkuse teekonnast ja eesseisvatest väljakutsetest.
Bats toob välja, et üks suurimaid väljakutseid on tarneahela keskkonnamõjude vähendamine. "Meie järgnevate aastate suurim väljakutse on tarnijate kaasamine ja tarbijate mõjutamine jätkusuutlikumaid valikuid tegema."
Saadet juhib juhtimiskonsultant ja aasta koolitaja Helen Klettenberg.
Põlvkondade vahetus juhtimises tooks vajaliku tõuke kestlikkusele
Ettevõttesse väga heade inimeste meelitamine on suuresti seotud brändinguga. Kahjuks tegeletakse brändiga tihti vaid linnukese pärast või jäädakse valesse kohta kinni, toob saates “Juhtimisaudit” välja värbamisagentuuri Smartful Growth asutaja Helen Pärli.
Madalal rippuvaid õunu tasub noppida äriprotsesse ümber korraldades, selgitab saates “Juhtimisaudit” digimuutuste juht Kaarel Allikmäe. Alati pole efekti saavutamiseks vaja IT-arhitektuuri lisada uusi keerukaid tehnoloogiaid.
Euroopa Innovatsiooni tulemustabeli alusel on Eesti mõõdukas innovaator. Meist eelpool on enamasti Põhjamaad ja esimesel kohal oli viimati Taani. Kui digitaliseerimisega on meil lood hästi, siis rohetehnoloogias on meil veel pikk tee minna, selgub saatest “Juhtimisaudit”.
Sügistalvine hooaeg on käes ja sellega seoses kuulutame taas välja valdkondade ja maakondade TOP-id, kus tunnustatakse Eesti ettevõtluse tublimaid tegijaid. TOPides osalemine annab ettevõttele võimaluse näidata oma majandustulemuste tugevust ja olla nähtav laiemale publikule.