Viis aastat tagasi Jõgeval loodud perefirma eCommerce Marketing saavutas sel aastal Äripäeva Jõgevamaa ettevõtete TOPis 3. koha. Foto: Andras Kralla
“Kui see email meile postkasti potsatas, siis me arvasime, et tegemist on õngitsuskirjaga,” sõnas ettevõttes turundusega tegelev Helena Lind Äripäeva raadiole. Ta selgitas, et petukirju on internetis väga palju ning pigem tasub olla ettevaatlik.
Viis aastat tagasi Jõgeval loodud perefirma eCommerce Marketing saavutas sel aastal Äripäeva Jõgevamaa ettevõtete TOPis 3. koha. Seda tänu edule USA turul. Nüüd plaanib ettevõte laieneda Austraaliasse ja Kanadasse. eCommerce Marketingis töötab kaks inimest.
Intervjueeris Aivar Hundimägi.
Jõgevamaa edukas ettevõte: me alguses mõtlesime, et tunnustusürituse kutse on pettus!
Tänavune Taristuehituse TOP ilmus lootusrikkamate toonidega kui aasta tagasi, parem oli ka varem tagasilööke kogenud teedeehitajate meeleolu. Kuigi elektri- ja gaasitaristute ehitajad olukorra üle ei kurda, on üks mure kõigil ühine − häid töötajaid napib.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.