• OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • OMX Baltic−0,52%295,59
  • OMX Riga−0,06%904,18
  • OMX Tallinn−0,21%2 036,69
  • OMX Vilnius−0,23%1 202,21
  • S&P 500−0,3%6 370,86
  • DOW 30−0,46%44 632,99
  • Nasdaq −0,38%21 098,29
  • FTSE 100−0,25%9 113,44
  • Nikkei 225−0,05%40 654,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,85
  • 25.02.25, 14:00

Neuroturunduse kogemused: mida su pilk ja emotsioonid tegelikult ütlevad?

Saates "Eetris on turundusuudised" räägib Tartu Ülikooli turundusprofessor Andres Kuusik neuroturundusest – teadusest, mis aitab mõista, kuidas tarbijad turundusele tegelikult reageerivad.
Saatejuht Keit Alev ja Tartu Ülikooli turundusprofessor Andres Kuusik.
  • Saatejuht Keit Alev ja Tartu Ülikooli turundusprofessor Andres Kuusik.
  • Foto: Äripäev
Kuusik selgitab põhjalikult, kuidas neuroturunduse labor mõõdab ja analüüsib tarbijate alateadlikke reaktsioone, kasutades pilgujälgimist ja näoväljenduste analüüsi.
"Inimesed ei pruugi ise täpselt teada, miks nad teatud viisil ostuotsuseid langetavad, kuid keha reaktsioonid annavad sellest aimu," räägib Kuusik. Näiteks pilgujälgimise tehnoloogia võimaldab teha kindlaks, millised reklaami- või pakendielemendid haaravad tähelepanu ning kas brändi sõnum jõuab tegelikult kohale. Samuti on võimalik mõõta emotsioone, mis tekivad toodet või reklaami vaadates, ning seeläbi paremini mõista tarbija eelistusi.
Ühtlasi käsitletakse kauplusesisese ostukäitumise uuringute tulemusi, sealhulgas seda, kuidas poeriiuli paigutus ja visuaalid mõjutavad ostuotsuseid. Lisaks räägitakse emotsioonide rollist reklaamis ning arutletakse šokireklaamide ja positiivsete emotsioonidega kampaaniate mõju üle.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuusik esineb ka Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2025, kus keskendutakse turunduse lõbusamale poolele.
Saadet juhib Keit Alev.
Neuroturundus sõnu ei vaja: pilk reedab, mida ostja ihkab
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 17 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele