• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,61%6 265,58
  • DOW 300,59%44 746,68
  • Nasdaq 0,71%20 537,26
  • FTSE 1000,53%8 820,86
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,13
  • 09.12.24, 12:20

Bigbanki turundusjuht: meediaagentuuride aeg on möödas

Kuna ettevõtted suhtlevad aina rohkem otse tarbijate ja konkurentidega, siis jääb turundus- ja reklaamiagentuuridega kampaaniate loomine liiga aeglaseks, rääkis Bigbanki turundusjuht ja aasta turundusteo žürii liige Arthur Taavet.
Bigbanki kunagine reklaam.
  • Bigbanki kunagine reklaam.
  • Foto: Andras Kralla
Turundustiimide töö on muutunud operatiivseks tegevuseks, kus ettevõte peab kiiresti vastama trendidele, tarbijatele ja ettevõtetele, ütles Taavet Äripäeva raadiole.
Ta tõi näiteks, kuidas hiljuti alustasid Eesti pangad teenustasude ärakaotamise turunduskampaaniat: pangad suhtlesid otse klientidega, aga reageerisid ka konkurentidele. Ka jaekettide hiljutine kampaania, mille alustas Prisma reklaamlausega “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”, mis tekitas reaktsioone konkurentidelt, tarbijatelt ja isegi ajakirjanduselt.
“See, et ma kohtun korra nädalas või üle paari nädala meediaagentuuriga, lepime milleski kokku ja lähme laiali ... need ajad on nüüdseks tõesti möödas,” rääkis turundusjuht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Taavet tegi juttu ka sellest, kui palju ettevõtted laiendavad oma turundustiime ning milliseid teenuseid on mõttekas agentuuridelt osta.
Vestles Hando Sinisalu.
Bigbanki turundusjuht: meediaagentuuride aeg on möödas
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele