Kuna ettevõtted suhtlevad aina rohkem otse tarbijate ja konkurentidega, siis jääb turundus- ja reklaamiagentuuridega kampaaniate loomine liiga aeglaseks, rääkis Bigbanki turundusjuht ja aasta turundusteo žürii liige Arthur Taavet.
- Bigbanki kunagine reklaam. Foto: Andras Kralla
Turundustiimide töö on muutunud operatiivseks tegevuseks, kus ettevõte peab kiiresti vastama trendidele, tarbijatele ja ettevõtetele, ütles Taavet Äripäeva raadiole.
Ta tõi näiteks, kuidas hiljuti alustasid Eesti pangad teenustasude ärakaotamise turunduskampaaniat: pangad suhtlesid otse klientidega, aga reageerisid ka konkurentidele. Ka jaekettide hiljutine kampaania, mille alustas Prisma reklaamlausega “Miks me lihtsalt Prismas ei käi?”, mis tekitas reaktsioone konkurentidelt, tarbijatelt ja isegi ajakirjanduselt.
“See, et ma kohtun korra nädalas või üle paari nädala meediaagentuuriga, lepime milleski kokku ja lähme laiali ... need ajad on nüüdseks tõesti möödas,” rääkis turundusjuht.
Taavet tegi juttu ka sellest, kui palju ettevõtted laiendavad oma turundustiime ning milliseid teenuseid on mõttekas agentuuridelt osta.
Vestles Hando Sinisalu.
Bigbanki turundusjuht: meediaagentuuride aeg on möödas
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuna arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Turundus on kiirelt arenev ja nooruslik valdkond – vähemalt nii kipub tunduma. Eestis on turundusspetsialistide keskmine vanus 30 ja turundusjuhtidel 35 aastat.
Eesti väiketootjad igatseks küll välismaale, ent jäävad samas ettevaatlikuks, sest kodune äri on mugav ja turvaline.
Agentuur peab võtma vastutuse jalajälje eest
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärk oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.