Kuna arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Loovagentuuri Identity brändistrateeg ning juhatuse liige Ants Lusti. Foto: Andres Haabu
„Enam kui 25 aastat kogemust, üle 200 uue brändikontseptsiooni ja hulk auhindu nii Eestist kui ka mujalt maailmast teevad meist igati usaldusväärse koostööpartneri,“ leiab Identity kodulehelt kokkuvõtliku iseloomustuse reklaamiagentuuri senise tegevuse kohta.
Harju maakohtu hiljutise määrusega keelati pika ajalooga ning arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirmal Identity OÜ-l ilma ajutise pankrotihalduri nõusolekuta kogu vara käsutada.
Üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja Martin Rauam võrdleb kriise börsiga – kui turud kukuvad ja sul on piisavalt raha, saad börsil soodsalt kaubelda. Jolos on rakendanud keerulistel aegadel sarnast loogikat ja õppinud n-ö sidrunitest limonaadi tegema.
Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
Seekordses saates “Eetris on turundusuudised” arutleme Kuldmuna 2023 loovkonkursil auhinnatud tööde taga peituvate loovate ideede ja strateegiate üle. Lisaks uurime võitjate käest, kuidas sünnivad auhinnaväärilised ideed.
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.