Virtuaalne visiit Teie ärisse – kohe Google Street View’st

05. detsember 2017, 16:45
Virtuaaltuurid
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171205/CM/171209888/AR/0/AR-171209888.jpg

Virtuaaltuurid on veebilehtedel välja vahetamas traditsioonilisi fotosid. Kõigile on teada-tuntud Google’i kaardirakendus Google Street View. Praegu aitab Google Street View kliendil jõuda Teie äri ukseni. Viisakas peremees aga palub külalistel lahkesti edasi astuda – ja uudse 3D virtuaaltuuriga sisenebki klient Teie ärisse ning saab sellest hea visuaalse ülevaate.

360° panoraamvaated on juba mõnda aega kasutusel olnud, kuid järjest arenev tehnoloogia võimaldab üha enam kasutada virtuaalkeskkondi turunduseesmärgil.

Veel umbes viis aastat tagasi oldi e-kaubanduse suhtes üsnagi skeptilised ning kaheldi selle kasvuvõimes. Aga praegu kasvab see lausa mühinal! Inimesed käivad ajaga kaasas ning kõik, mis teeb igapäevaelu lihtsamaks, võetakse kiiresti omaks ja saab elu loomulikuks osaks. Kasutades uudseid lahendusi, võib nii mõnigi nutikas väikeettevõte suurematest mööda kihutada, kuid ka suurettevõtted võivad leida uudseid kauplemisvõtteid ja värskendada oma kuvandit.

Virtual Walksi pakutava virtuaaltuuri eelis on nüüdistehnoloogia abil saavutatav visuaalne efekt ning võimalus arvutisse skaneeritud ruumis noolte abil sujuvalt ringi liikuda. Virtuaalsele ringkäigule on infoakende abil võimalik lisada mitmesugust infot firmade kohta (nt lahtiolekuajad, sooduspakkumised) ning linke ja illustreerivaid videoid. Virtuaaltuuri vaatamine ei nõua eraldi lisavarustust.

Uued võimalused turunduses

Ühena esimestest kaubanduskeskustest on virtuaalse ringkäigu enda heaks tööle pannud Stroomi kaubanduskeskus Põhja-Tallinnas, virtuaaltuuri kasutavad ka mitmed autosalongid ja majutusasutused ning Kaubandus-Tööstuskoda. Virtuaaltuuri kasutusvõimalused turundusvahendina on peaaegu piiramatud ning virtuaalse ringkäigu väärtustele tasub mõelda erinevate valdkondade esindajatel. Restoranid, kauplused, autosalongid, äri- ja eluruumide müüjad ning rendileandjad, majutusasutused jm saavad end klientidele virtuaalselt tutvustada ja külastama meelitada, tööstusettevõtted saavad näidata välispartneritele oma tootmisruume ja -protsesse jne. Virtuaalses keskkonnas saab korraldada ka tarbijamänge jm põnevaid virtuaalseiklusi.

Virtuaaltuur kaubanduskeskusest

Stroomi kaubanduskeskuse hoonest valmis hiljuti esinduslik virtuaaltuur. Keskuse turundusjuht Eili Pihlak peab tuuri tellimist igati õnnestunud investeeringuks: „Tarbijad teevad valikuid järjest rohkem e-keskkonnas ja uuendustega kaasaskäimine on paratamatu. Virtuaaltuur võimaldab korraldada uudseid tarbijamänge, tõsta kodulehe külastatavust ning tõmmata tähelepanu ka nendele keskuses asuvatele kauplustele, mida muidu vähem külastatakse.“ Tutvu Stroomi Keskuse virtuaaltuuriga siin.

Virtual Walksi loodavate virtuaaltuuride platvormiks on Matterport’i tehnoloogia oma väga tugeva rahvusvahelise arendusmeeskonnaga, kes on alati valmis pakkuma uudseimaid ja põnevamaid lahendusi 3D- ja virtuaalreaalsuse kogemiseks.

Urmas Männa, uue aja virtuaaltuurid

Virtuaaltuuri peamised väärtused:

- uuenduslik ja efektne kuvand Teie ärist;
- hea ülevaade ruumide, kaupade ja teenuste paiknemisest kodust lahkumata;
- uued turundusvõimalused; piltide, videote jm info lisamine soovitud kohtadesse infonuppude abil;
- vaatamiseks ei ole vaja erivarustust – toimib tavalises veebikeskkonnas, kuid VR-prillide kasutamine annab täieliku kohalolekuefekti.
- Google Street View ja otsingukeskkonnas tekkiv “Astuge sisse!” efekt

Kiire ja vahetu kontakt kliendiga on kasulik mõlemale poolele – kauplejale on tagatud operatiivne kommunikatsioon, hea ülevaade ja läbipaistvus, klient saab tuurilt kogutud info põhjal teha teadlikke ja läbimõeldud otsuseid.

Usaldus ja teadlikkus ei teki tühjalt kohalt – meie aitame seda kiiremini luua. Kuidas see kõik toimib? Tulge ja vaadake moodsaid virtuaaltuure meie veebilehelt www.virtualwalks.ee.

Urmas Männa, uue aja virtuaaltuurid

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
05. December 2017, 15:06
Otsi:

Ava täpsem otsing