• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,81%6 717,8
  • DOW 300,61%46 470,85
  • Nasdaq 1,06%22 920,13
  • FTSE 1000,51%9 402,11
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5000,81%6 717,8
  • DOW 300,61%46 470,85
  • Nasdaq 1,06%22 920,13
  • FTSE 1000,51%9 402,11
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • 19.06.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reportaaž: kriis tõi martsipanipealinna hirmutava vaikuse

Mandri-Eesti süda on koroonatormile hästi vastu pidanud, kuna Järvamaal on panustatud tootmisele ja põllumajandusele ehk asjadele, mida saab käega katsuda. Ka Äripäeva külaskäik Türil ja selle ümbruses tõestas, et tugevale vundamendile laotud ettevõtlusmaastik on ääretult värvikas ja üllatavalt mitmekesine.
Kuldkäpa perenaise Sirje Põllumäe sõnul raputas koroonakriis Türi-Alliku martsipanitehast põhjalikult, kuid 70protsendisele käibe kukkumisele on viimastel kuudel järgnenud siiski taastumine.
Näiteks kui olete sõitnud Paidest Türile, siis olete ehk silmanud Türi-Allikul asuvat Tamrexi poodi. Aga vähesed teavad, et Tamrexi kõrval tegutseb martsipanitehas, mis ekspordib 90 protsenti toodangust Skandinaaviasse ja Saksamaale. Teie teadmatus võib tuleneda sellest, et Kuldkäpa martsipanimeistrite kodu ehivad küll suured Tamrexi plakatid, pole hoonel ühtegi viidet, et seal toodetakse maiustusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele